ARRIBA LA 4a EDICIÓ DE L’ESCOLA EN VIU

Per quart curs consecutiu, l’Ajuntament de Porqueres aposta per apropar les arts en viu als més petits i contribuir a l’educació artística amb una programació escolar pels infants de les dues escoles del municipi, L’Entorn i El Frigolet. 

Enguany, arribem a la quarta edició amb tres nous espectacles: Hola, ràbia! de la companyia La Banda per a l’alumnat de 1r a 3r; Un tros de pa, de la companyia Les Pinyes per a I4 i I5; i Sfumato (assajant per la caiguda dels contorns) de la companyia Llum de fideu per a l’alumnat de cicle mitjà i superior. Totes elles amb llenguatges artístics ben diferents per oferir una mirada diversa de les arts en viu.

La programació d’arts en viu a Porqueres s’ha consolidat com una proposta cultural de qualitat, professionalitzada i sobretot amb una línia de programació singular i complementària a l’oferta cultural del territori. És des d’aquesta mirada, que neix el projecte “L’escola en viu” adaptada a les característiques del Centre Cívic que treballa amb una programació pensada per viure la cultura de ben a prop.

Enguany, a més de les funcions escolars, tots els espectacles  tindran una funció oberta a tothom, per poder gaudir d’una sessió en família. Aquesta acció s’emmarca en la campanya Minicívic per tal de fer un Cívic en què els petits de casa i les famílies hi trobin el seu lloc amb la intenció de fer arribar les últimes propostes artístiques de creació més originals a les famílies del municipi i la comarca.

“L’escola en viu” compta amb el finançament de la Generalitat de Catalunya mitjançant la subvenció per als programes municipals d’arts escèniques, música i arts visuals en l’àmbit de l’ensenyament reglat.

Descarrega’t tota la programació aquí.

Compra d’entrades aquí